06 juli, 2012

Ljuvliga semester och utvärdering

Äntligen är den här, den där tiden som vi väntar hela året på. Semestern!
Jag inleder med att ha E 4 år & E 6 år (systersönerna) här några dagar. Så tillsammans med mina egna barn så är det nu livat värre hemma ;-)
Håller bara tummarna nu för att vädret inte blir så dåligt som det verkar...

Tänkte göra en kort utvärdering av min periodiska fasta.
4 veckor varav två söndag till söndag och två söndag till fredag blev det.
Detta resulterade i drygt 2 kg minus. Som jag kanske hade gått ner ändå. Men efter att ha stått still länge så fick jag ändå vågen att röra på sig igen.
Nu tar jag en paus och fortsätter äta bra och utan de stora kolhydraterna. Jag fortsätter träna, minst 4 pass/veckan när vi är hemma och helst ska det vara några dubbelpass också..
Jag fortsätter resan mot årets mål som är ytterligare -10 kg.
Jag inser ju att jag måste lära mig att sätta realistiska mål med tanke på min låga ämnesomsättning.
Men lyckas jag med -10 till så är det nästan -25 på ett år... och sen tar jag de sista 10 nästa år..
Låter som en plan va? :-)



2 kommentarer:

  1. Camilla, jag har jätte mycket respekt för dig! Mys med hela ganget! Många kramar och sommar hälsningar från Särna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Vad du är rar ♥
      Kram och ha en jätteskön sommar du också!

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...