08 juli, 2012

Check och plan

Planen var:

Måndag: T-Bar (ev) + T-Bike Check på båda
Tisdag: T-Core + T-Box (instruktörspass båda två) Check
Onsdag: Latina + T-Fight Check
Torsdag: T-Ball + T-Bike Check
Fredag: Vila Check
Lördag: Vila (ev ett gympass) Check
Söndag: T-Bar + 40 min teknikträning boxen


På torsdagen skrev jag att jag skulle vila efter fyra dagars tuff träning men egentligen var det 6 dagar sedan sista vilodagen.. men nu vilade jag fredag och lördag och kommande vecka blir lite lugnare eftersom jag för närvarande har fyra barn ;-)

Måndag: Vila (häng med barnen)
Tisdag: T-Core + T-Box instruktörspass
Onsdag: Vila (häng med barnen)
Torsdag: Latina + T-bar
Fredag: Troligen vila, beror på väder
Lördag: Gym
Söndag: T-Bar


Ps! Tips på en ett bra inlägg jag läste idag..
http://www.fettdieten.se/lchf-tips/fokuserar-du-verkligen-pa-forandring


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...