02 juli, 2012

Leverera resultat

Visst är det så att man är himla pepp på att berätta när det går bra och inte så himla pepp när det går sämre?
Undrar varför, det borde vara när det går sämre som man ska berätta och ta hjälp och stöd av nära och kära eller hur?

För mig går det rätt bra.
Förutom att jag ska kolla mitt hjärta i morgon. Mitt hjärta som den senaste månaden slår jäkligt hårt och väldigt oregelbundet.
Har haft det förut, då var jag gravid. Nej, det är jag inte nu..
Kan bero på stress, men jag är inte en stressad person. Men visst, jag har haft en tuff vår. Har väl inte mått direkt jättebra men varit duktig på att lägga det åt sidan och fokusera på det som varit bra.
Det är vanligt förekommande att man kan ha ett hjärta som märks av. Oftast ofarligt.
Och jag måste väl också berätta att jag känner inget när jag tränar, inget alls.
Äter sen ett par veckor tillbaka magnesiumtillskott och har märkt en förbättring men eftersom det inte vill ge sig, så tar jag det säkra före det osäkra och kollar upp det.

Vågen -0,3 (tot 13,5)
Midja - 1 cm
Stuss -1,5 cm

Sakta men säkert... :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...