11 juni, 2012

Fightas!

T = TOKA, det kan ni nu va? :-)
Fight = Kvällens höjdarpass! Som bodycombat dvs slag, sparkar och kombinationer.
Ett tufft konditionspass men så otroligt roligt! Påminner såklart mycket om boxen men här skuggboxas man istället för med en partner.
Jag var helt sjöblöt när vi var klara, så jag fick jobba ordentligt!
Gillar, gillar massor!
Skönt med variation i träningen, jag älskar att ha möjlighet att gå på alla dessa olika pass.
Träningsglädje på högsta nivå!

Innan körde jag dessutom corepasset, första gången jag körde hela passet ensam. Jag var lite nervös men det sitter där det ska sitta och det var kul! På torsdag blir det filmning för licensen..



1 kommentar:

  1. Kul med box/combat! Gillar också "tuffa" pass ..
    =)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...