23 september, 2009

Dagarna susar förbi

Redan onsdag idag.
Syrran kom igår och lämnade av ungarna, hon stack till Göteborg tidigt i morse.
Så nu är vi fyrbarnsfamilj i tre dygn :-)
Det är mycket att tänka på morgonen när fyra barn + jag själv ska upp och i ordning men det flyter på rätt bra.
Handlade på vägen hem, lagade köttbullar och mos och alla ungar åt mer än mig ;-)
Stack ut på en stavgångstur och sen hem och stoppa ungar i säng.
Livet i hundratio just nu.

I morgon väntar studiebesök på Experium, det ser jag fram emot!
Även om jag egentligen inte har tid, ligger massor med saker på skrivbordet som skulle varit klart allra helst igår... men men..
Största killen ska på UG i morgon kväll och jag ska på pump igen.
Så torsdagen lär försvinna i en svinblink den med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...