11 juli, 2007

Tjejsnack v 27 + 28

Vecka 27
Nycklar

* Vart går nycklarna på din nyckelknippa?
Bilen & hem

* Har du fler saker på nyckelknippan än bara nycklar, vad?
En nyckelbricka med mitt namn på

* Vems nyckel skulle du vilja ha, om så bara för en liten stund, och varför?
Nån rik person, bara för att kolla hur det ser ut hos dem :-)

Var förvarar du dina nycklar, när du inte bär dem med dig?
* Nyckelskåp

Vem har förtroendet att låna din hemnyckel och av vilken anledning skulle du låna ut den?
* Min familj om de behöver komma in.
Min svärmor har en extranyckel till oss.

V 28
Internet/snigelpost

*Har du internetbank, vilken? Om inte, varför?
Ja, Swedbank

* Brukar du posta något med snigelposten, vad?/Om inte, varför?
Papper till FK som de fortfarande inte fixat så man kan göra via nätet.

* Brukar du handla, eller skulle kunna tänka dig att handla på internet? Vilken typ av saker?/varför inte?
Jag handlar kläder och annat till hemmet på nätet. Även en kamera har jag köpt.

Har du sålt något på internet, eller skulle du kunna tänka dig att göra det? Vad/varför inte?
* Säljer på Tradera.

Vad är det bästa OCH sämsta med snigelpost? Med mail? Vilket föredrar du?
* Det är roligt att få snigelpost, särskilt vykort. Mail är smidigare och det är lättare att hålla kontakt med vänner så jag föredrar mail.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...