23 maj, 2006

Trött

Inatt har jag haft ett av mina numera sällsynta gallstensanfall.
Jag tror att det beror på hostmedicinen jag tog innan jag gick och la mig, jag vet precis vad jag åt under hela dagen igår och inget av det borde framkalla ett anfall.

Jag vaknade klockan 01 och hade fruktansvärt ont i magen, det krampade ordentligt och jag kunde nästan inte andas.
Upp och tog en Ibumetin och sen satt jag på sängkanten med huvudet mellan knäna, kallsvettades och försökte andas lugnt.
Det gjorde så ont att jag allvarligt trodde att jag skulle dö.
Efter en knapp timme så släppte det och jag somnade.

Idag är jag öm i hela magen och trött.

Nu är det väl bara att hoppas att hostan ger sig fort så jag slipper ta medicin igen...

2 kommentarer:

  1. Anonym8:31 fm

    Fy! Det lät inte bra!
    Hoppas det går över snart.

    Krya på dig.

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Anonym5:06 em

    Du kanske skulle ta och operera bort de där.....
    ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...