25 maj, 2006

2-års kalas

Idag är det Tovas 2-årsdag!
Klockan 7 slog skönheten upp ögonen och storebror strax efter och sen var det full rulle :)


En nyvaken Tova!
Av mamma, pappa och Casper fick Tova en Duplo bondgård, pärlset, Stickad tröja och en blå klänning båda av märket Lego.
Jag har ju bra rabatt hos Lego som finns här under vintersäsongen och har passat på att fynda till barnens födelsedagar.


Tovas nya kläder: En Nike dress i lila, Pop-jeans och en rosa tröja med randiga ärmar av moster Å med familj (Hon fick även 2000 pärlor av dem), En kortärmad rosa tröja av gammelfarmor och Legokläderna av oss.



Tova öppnar paket från moster!

Tårtan har jag gjort, bottnarna gjorde jag och Tova förra helgen så det var bara att ta fram dem ur frysen idag.
Det är ett lager med jordgubbssylt och ett lager med choklad och marsankräm.
Garnerad med persikoskivor, gelehallon och strössel.
Den blev klart godkänd :)

Klockan 14 ramlade det in barn och vänner. Mycket fika och dockor, kaffeservis, målarpennor, Bamse-film mm i presenter.
Tova har blivit firad hela dagen och somnade som en stock klockan 19 :)

Om två månader är det Caspers tur!

4 kommentarer:

  1. Låter som en perfekt födelsedag!

    SvaraRadera
  2. Anonym12:54 em

    Hej.
    Otroligt vacker tårta!!
    Får man fråga vad du hade innuti?
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  3. Anonym12:55 em

    Äsch det var inget..
    Jag läste aldrig texten för tårtan tog all min uppmärksamhet.

    Jag vet nu vad som var innuti ;o))

    Lotta

    SvaraRadera
  4. Anonym5:01 fm

    Hmm I love the idea behind this website, very unique.
    »

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...