16 februari, 2006

Torsdag

Imorse väckte Tova oss klockan fem - hon hade spytt ner sängen...
H tvättade av henne och jag bäddade om.
Hon somnade snällt men inte jag.
När klockan ringde halv sju hade jag fortfarande inte somnat ordentligt utan fick en rejäl huvudvärk istället.
Den är fortfarande kvar.
H är ledig torsdag och fredag så han var ju hemma med barnen idag och en Tova som vi trodde fått magsjuka men hon har inte kräkts alls mer!
Hon har ätit och sovit middag.
Hon har varit precis som vanligt alltså.

Jag vet inte om jag tror att det var magsjuka??
Hon åt ganska mycket till middag igår och det kanske bara blev för mycket.
Jag hade väldigt känslig mage som liten och det kanske hon också har.
Nåja, är det magsjuka så lär det väl visa sig på någon av oss andra...

Tillbringar kvällen med att läsa mail och leta böcker på Bokus bokrea:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...