12 december, 2005

Länge sen..

Vad dålig jag är på att skriva peridovis... vet inte varför men tidsbrist och inspirationsbrist kanske..

Helgen var bra. Pappa och T kom från Oslo på lördagen. Vi åt middag hos oss tillsammans med mellansyster med familj och farmor.
Sju vuxna och fyra barn:) Trevligt men lite stökigt som det ska vara!
Bytte julklappar med pappa men vi öppnade inga!

Barnen är friska och på dagis. De går bara tre dagar den här veckan för sen är H ledig torsdag och fredag. Då ska jag passa på att jobba ikapp lite.
Vädret ska vi inte tala om, plusgrader och blåst men snön är kvar iallafall.

H och jag har varit på banken idag och bundit lite huslån. Konstaterade när jag kom på jobbet att vi betalar lika mycket på huslånen som en av mina kollegor som bor i en 2:a.... Känns bra att veta vad vi har för utgifter ett par år framöver.
Pratade även om att låna till för att bygga garaget till sommaren och det var inga problem.

Nu ska två små trötta älsklingar i säng! :)

Kram!

1 kommentar:

  1. Hej gumman! Vad jag är glad att jag har er på listan. Du är så gullig som bryr dig om mig. Jag hoppas vi kan få till en träff så småningom, det vore så kul att få träffa alla. Kram på dig vännen.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...