17 november, 2013

Checkar av min största utmaning!

Ni vet ju att jag pratat om att det vore coolt att springa en halvmarathon? Att kolla om jag skulle orka och hur det skulle kännas.
Idag gjorde vi just det, jag och Helena. Vi sprang 21 km! Vi hade lite otur med underlaget, på flera ställen var det väldigt isigt och vi blev tvingade att gå och när man går där det är glashalt så spänner man sig. Inte helt optimalt för en sån lång tur kanske. Men det gick och det gick ändå väldigt bra!
Henke kom efter ungefär halva sträckan och servade med vatten, proteinbar och banan. Sen sprang vi vidare.
När vi kom tillbaka var, framför allt mina vader, helt stumma men det släppte efter stretchingen. Nu ikväll är jag stel och känner mig aningens illamående. Men jag har ätit och druckit nu, så det släpper säkert under kvällen.


Vackert men vissa ställen var det glashalt på...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...