15 juli, 2013

Från 54 till 44

Dagens roadtrip till Borlänge för lite shopping gjorde mig så sjukt glad.
I Kupolen var det rea-skyltar precis överallt, som gjort för lite fynd tänkte jag..
Och ja, jag vet att siffror inte spelar så stor roll men att jag idag har köpt ett par nya jeans i strl 44 är helt otroligt! Jag hade 54 när jag var som störst, det är jäääättestort! Och det är 10 storlekar i skillnad! 44 är inte litet men för mig är det ett delmål, för varje klädstorlek jag minskar kommer jag närmare mitt mål.
Jag har aldrig berättat vilken klädstorlek jag hade då, inte för någon,  men nu vet ni.
Jag köpte en topp också, i strl L. Inget X framför, utan bara ett enda L :-)
Det är svårt att förklara, men känslan är så stor i mitt bröst. Jag är så glad! Det är värt varenda sekund på gymmet, i löpspåret, med maten, med allt.
Jag lade upp den här bilden på Facebook och fick otroligt många "likes", tack för att ni finns där och peppar mig!! ♥



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...