11 maj, 2013

Utegymspremiär

Igår var jag på mitt första utegymspass. Vi har en ny instruktör på min anläggning och det var han som höll i klassen. Det var riktigt roligt och väldigt jobbigt!
Vi välte däck, gjorde jämfota upphopp i trappa/stort kliv med ett ben taget. Axelpressar, Rygglyft, marklyft, dips, pullups, utfall, plankan mm. Hela kroppen fick sig en rejäl genomkörare. När vi åkte därifrån så jag var helt fylld av endorfiner och glädje!

 Vid de här hindren så skulle vi kasta oss över, krya under och sen göra armhävningar. Om och om igen.

 Här är redskapen för dagen, en del av dem. Alla syns inte i bild

Några av dagens gäng.

1 kommentar:

  1. Det där lät riktigt kul! Du är en riktig atlet ju! Så ärligt då man kan träna ute. Vi har nåt liknande hos oss men jag har inte provat det fast jag skulle vilja. Har så lätt att skada mig pga ett trist syndrom i bindväven. Jag är så överrörlig att jag inte kan göra armhävningar tex, då låser sig kotor i bröstryggen. Kan få blödningar i musklerna då jag tar i mer än vanligt. Det är trist, men det finns så mycket annat kul att göra på gymet som jag kan göra istället.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...