09 maj, 2013

Långledigt och....

Naturligtvis inleds ledigheten med spöregn. Och lite oväntat med fågeljakt. Tassade upp nyvaken och skulle göra en brasa i kaminen. Jag fick nästan hjärtstillestånd när det börjar flaxa runt en fågel där inne!
Ringde bonussvärmor i grandgården som kom och hjälpte mig få ut den, jag har lite fobi för fåglar...
Nu tar jag det lugnt vid köksbordet, dricker kaffe och har det skönt. Make och son är till Norberg idag på nån sorts flygdag. Tova och jag hänger hemma men det finns en risk för att hon sviker mig för kompisen förstås :-) Morsan är väl inte vidare rolig att vara med längre... Får väl roa mig själv med nåt.
Som att städa kanske? Och träna förstås. Lutar åt latina/zumba och ett spinningpass. Cardioday  :-)






Affirmera är BRA!


1 kommentar:

  1. Uhhh, skulle fått hjärtslag, jag också!! Vår ena katt kom in med en skata i munnen för nåt år sen, släppte den inne och den flög baske mig genom hela huset! Sen fick jag städa fjädrar och fågelbajs både på över och undervåningen...Som tur var hade jag hjälp av min styvsom att få tag på fågeln och få ut den. Den var helt oskadd men såklart vettskrämd, precis som jag, ha ha!
    Ha det bra!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...