28 april, 2013

Energi och träning

I går kväll var det middag med mina fina TOKA-kollegor. En superb middag på Appetito, 7 rätter! Väldigt gott!
Vi pratade och skrattade mycket, skönt att ibland ses och umgås utan träningskläder på ;-)
Lite planer inför sommaren på TOKA i Sälen, det kommer att hända lite saker framåt!

Idag har jag varit på gymmet. Joggade 5 km på löpbandet med tre korta pauser då jag gick. Gick hyfsat även om tempot inte är så jättehögt. Men pulsen hålls uppe och svetten forsar, måste vara ett bra tecken :-)
Avslutade träningen med ett pass för ben och rumpa. Squats både med och utan vikt, utfall, tåhävningar med vikt bland annat.
Ganska skönt att ha träningen avklarad mitt på dagen, nu ska jag fixa lite hemma och bara ta det lugnt.
Nu har det blivit tre joggingpass och nästa blir troligen på onsdag med en kompis. Det blir spännande att se hur jag orkar hänga på henne.

Träningsveckan som kommer ser ut ungefär så här:

Måndag: Har klass i T-Core och T-Ball
Tisdag: Valborgsmässoafton och brasa med familjen.
Onsdag: Jogga
Torsdag: Core + latina-zumba
Fredag: Styrketräning
Lördag - Söndag: Håller det lite öppet men nåt blir det definitivt.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...