06 mars, 2013

Energi!

Igår körde jag instruktörspass i både  T-Core och T-Ball. I fullsatt sal! Nu låter det som att det aldrig händer, det gör det ju, men känslan är helt magisk varje gång.
En efter en kommer de in och tar sin plats och tillsammans kämpar alla sig igenom passet och när alla ser så där trötta men ändå glada ut efteråt är det härligt! Jag fylls jag av energi och glädje!
I kväll rycker jag in och drar av ännu ett corepass. Det är mycket sjukdomar och skador bland instruktörerna nu så jag hjälper till där jag kan.
Men efter coren blir det spinning. Konditionsdag idag :-)


Ingen huvudvärk idag heller, skönt. Men jag ska iväg och få massage idag. Ser fram emot det och hoppas att  det ska göra skillnad.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...