05 augusti, 2012

Underbara söndag

På förmiddagen idag stack jag och Tova till Sörsjön. Hon var bjuden på kalas hos kompisen V och jag tänkte att jag kunde ge Anna en hand på Norrsjön.
Jag har ju bott över tio år i Sörsjön så jag fylls alltid av en speciell varm känsla varje gång jag åker till byn, så många minnen. Både roliga och jobbiga.
Tova hade roligt på kalaset och jag hann hjälpa Anna lite i alla fall.
På kvällen var det dags för lite träning. Jag skulle hålla corepasset och på eftermiddagen blev min kollega sjuk så vi roddade om i schemat och bestämde att jag skulle köra ett boxpass också.
Många deltagare på båda passen och så sjukt roligt!
Jag åkte hem helt fylld av glädje och energi, jag önskar att jag kunde förklara hur det känns.
I morgon ska jag köra core igen, ett pass som jag numera älskar att köra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...