03 augusti, 2012

Ont men jäkligt nöjd

När jag vaknade i morse kände jag tom innan jag klev ur sängen att träningsvärken i vaderna var grym.
Kom upp ur sängen och haltade ut i köket, sände en tacksam tanke till min vän P som såg till att jag fick njuta lite ont ;-)
På eftermiddagen bestämde jag mig för att ta ett varv runt broarna, 4,5 km. Frågan var om jag skulle gå eller göra ett försök och jogga. Det blev både ock, men faktiskt så gick jag inte så väldigt många steg utan sakta joggade jag mig runt. Tova hejjade på  från sin cykel.
Det var så jäkla gött! Det märks att träningen gör skillnad och såklart märks det att jag tappat några kilon till sen sist jag joggade.
I morgon ska ungarna på bio, funderar på ett överkroppspass på gymmet då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...