31 juli, 2012

I´m back

Jag har fortfarande semester men nu på hemmaplan igen. Sälen visade sig från sin bästa sida igår, jag solade och torkade tvätten utomhus ;-)
Idag är det lite mer som vanligt.. men det ser ut som att det blir fint igen i morgon.
Men det bästa med att komma hem igen, det är ju att få komma igång med träningen på TOKA igen!
Härliga deltagare och fantastiska instruktörskollegor som förgyller mitt liv.
Igår körde jag dubbelpass med först T-Bar och sen T-Bike. Slut men lycklig efteråt :-)

Resten av veckan blir träningen ungefär så här;
Måndag: T-Bar + T-Bike Check
Tisdag: T-Core + T-Box (instruktörspass). Om jag orkar kanske jag dansar lite Rock ´n roll sen också..
Onsdag: T-Fight
Torsdag: T-Core (instruktörspass) + LaTina/zumba
Fredag: Vila
Lördag: Gymma eller spinna
Söndag: T-Core (instruktörspass) + T-Bar




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...