16 juni, 2012

Veckans lägsta

I går var jag ledig men fortsatta min PF.
Det gick ju ännu lättare eftersom jag sov två timmar längre än när jag jobbar..

8,30-12,00 1 kaffe (pyttemjölk) och vatten.
12,00 Köttfärssås, gratinerad med ost (hittade en låda i frysen)
15,30-16 promenad med A och hundarna.
19,00 middag Tacopaj med lite romansallad

Inte ett dugg hungrig på hela eftermiddagen. Men lunchen var rejäl så det visar att den höll mig mätt länge.
Sen kom ett sms med en inbjudan till ett glas vin hos fina M...
Inget fasta över det precis men man ska ju leva och ha kul också.
H var gullig och skjutsade mig.
Sen satt vi till 01,00 och snackade och drack gott vitt vin, åt räkor och salamiskivor (helt perfekt mat för mig :-)) men egentligen var det fastetid.
Så vid vägningen i morse hade jag ställt in mig på + men fick förvånat se veckans lägsta notering.
-1,3 kg!
Äntligen händer det grejer!
Så jag fortsätter min PF-resa ett tag till..

Idag vräker regnet ner, inte helt ovanligt denna regniga juni..
Det blir ett gympass på eftermiddagen och innehäng med familjen.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...