13 februari, 2012

Vägning och mätning 5 veckor

Fem veckor har passerat.
Upp på vågen i morse. Plus minus noll. Nada. zipp. Nothing. Grrr.
Ok. Fram med måttbandet då.
Här är det bättre.
Midja -2 cm
Stuss -3 cm
Lår - 1 cm
Hm, fortfarande besviken men det är där kändes ju ändå ok..

Grubblar och funderar över om jag ska ändra något. Träna mer? Äta mer? Äta mindre? Äta annat? Är det min hypotyreos som gör att jag inte får det resultat tycker att jag borde ha? Eller har jag för stora förväntningar?

1 kommentar:

  1. Anonym10:53 em

    Ledsen vännen! Vet precis hur det känns, så jäkla hopplöst när man tycker man gör allt rätt men inget händer på vågen....det händer för mig oxå! Men det är bara att bita ihop! Du är så jäkla duktig, måtten går neråt och snart vågen oxå ska gu se!! Kram Annki

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...