12 oktober, 2011

ICA Matkassen

Nu har jag signat upp oss på ICA´s matkasse. Tänkte prova Billiga veckan först och se hur den är.
Egentligen är jag mest en COOP kund men eftersom det bara är ICA och dessutom ICA Lindvallen som erbjuder detta så får det bli så här.
Leverans varannan vecka med start v 43.
Blir spännande :-)


Se där ja, då fick jag veta att COOP visst har sin matlåda som man kan köpa. Tycker dock att informationen varit så där och de har lite att lära på hemsidan också. Står inget om när man får leverans, inte något om man kan välja att köpa varje vecka, varannan eller när man känner för det. Dessutom är de lite dyrare.
Så jag håller fast vid ICA och testar den ett tag framöver och sen får vi se om jag kanske byter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...