18 augusti, 2011

Våghelvetet

Ok. När man fått diagnosen hypotyreos så inser man ju att det finns en anledning till att man har så svårt för att gå ner i vikt. I mitt fall har jag tränat minst 4 men mellan 5-6 pass i veckan sedan i april och innan dess 2-3 pass i veckan i två år. Och jag äter bra. Inte jämt men oftast.
Jag borde då fan inte ha gått upp så mycket som jag gjort!! 
Egentligen skulle jag ha gett tusan i vågen. Jag vet att jag fått en hel del muskler men jag lovar dig. Siffran på vågen visar inte bara uppgång i muskler.
Så nu ramlade jag rakt ner i depphålet.
Men jag ville ha sanningen och eftersom jag har påbörjat medicineringen med Levaxin så hoppas jag ju på lite lite hjälp med att gå ner igen nu då..
Jag fortsätter träna och så snart doseringen är stabil kommer jag att plocka på mer och effektivare förbränningsmotion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...