14 augusti, 2011

Slut på semester

I morgon är det jobb igen.
Sommarsemestern är slut för i år. Det går lika fort varje år..
Barnen som är lediga en vecka till har åkt till sin farmor idag.

Jag ska till läkaren i morgon också.
Fler prover och medicin som ska skrivas ut.
Nu när jag har haft några dagar på mig att lära mig lite om hypotyreos så kan jag känna igen en del symptom.
Det är skönt men samtidigt otäckt.
Jag har alltid alltid i hela mitt liv varit frisk och nu ska jag lära mig leva med en kronisk sjukdom.

Jag är också rädd för att läkaren ska ge mig restriktioner gällande träningen.
Jag vill köra på som jag gjort, det är inte träningen jag mår dåligt av, utan det är ju en av de saker jag hämtar positiv energi ifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...