28 maj, 2009

Snart helg igen

Redan torsdag, ser fram emot helgen då de sagt att högsommarvärme är på väg!
Ska lägga grunden till sommarbrännan ;-)

Bara två veckor kvar tills vi står på Arlanda igen, nu börjar jag få lite resfeber!
Varit duktig och lagt in all mat på viktklubb igen och har tränat bra så jag ligger riktigt bra till nu.
Läste att de har vattengympa på hotellet så det tänkte jag prova, kan ju inte bara ligga i en solstol och äta en massa gott... eller äta ska jag och det med gott samvete men jag får ju röra lite på mig också.

Jag har precis kört ett pass på crosstrainern så nu ska jag hoppa in i duschen..

1 kommentar:

  1. Du är så himla duktig! Själv har jag inte kommit igång med träningen efter min lilla vadskada, men nästa vecka hoppas jag kunna sätta igång igen!

    Och jag är inte ett dugg avis på er utlandsresa, haha! Guuud så härligt att åka iväg - i två veckor! Precis vad jag skulle behöva just nu, tror jag! Kan du inte byta ut karln din mot mig :-)!

    Kram kram till er alla!!
    Mona

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...