24 maj, 2009

Bloggtävlingar

Det är ju lite kul att vara med i utlottningar på olika bloggar, kanske har man tur och vinner något?
Jag länkar till dem jag är med i till vänster här i bloggen.

Helgen är snart slut men jag är faktiskt hemma i morgon också, det är studiedag i skolan och även fritids är stängt.
Jag ska jobba hemifrån men fördelen är att jag kan styra arbetstiden så det funkar trots att barnen är hemma.
Det ska nog gå bra :-)

I fredags var i på dop i Tandådalens fjällkyrka, det var så fint och lillkillen som döptes är så söt!
På eftermiddagen kom mamma, vi käkade fondue och drack gott vin.
I går var en lugn dag hemma, mamma och jag satt på altanen och hade det lugnt och skönt.
Vädret var väldigt växlande, det regnade och solen sken och till och med ett par åskknallar hörde vi.
Mellan skurarna så tog jag och mamma en stavgångsrunda runt broarna, det var skönt!
Min pappa var förbi också, han var i Sälen för att bygga ett slakthus vid jaktlagets jaktkoja.
Det hör inte vill vanligheterna att jag får träffa båda mina föräldrar på en och samma helg ;-)

Idag har Casper varit hos en kompis hela dagen och Tova har haft kalas!
Lilla snäckan fyller ju 5 år i morgon!
6 barn här, 4 tjejer som är Tovas bästisar och 2 killar.
Fullt hus med andra ord!

1 kommentar:

  1. Hej Snäckan! Vad kul att du är med och tävlar om boken hos mig! Såklart du får vara med!!!

    Hoppas kalaset gick bra, och att Tova var nöjd! Hälsa och krama henne från oss!

    Kram kram
    Mona

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...