01 oktober, 2008

Snö??

Idag har jag fått höra att det ska komma snö till helgen..
Kanske så mycket som en decimeter.
Jag vet att jag jobbar i en bransch som är beroende av snö och kyla men är det ändå inte lite väl tidigt?
Nåja, det blir som det blir..

På fredag blir det en snabbtur till Mora.
Vår käre misse Musse ska till veterinären och kastreras.
Det är dags, han är galen.
Jag tar barnen och farmor med mig.
Ska passa på att handla mat, frysen är nästan tom.
Och även om jag själv inte äter fikabröd längre så kanske det kommer nån annan som vill ha om en vecka eller så ;-)

2 kommentarer:

  1. Usch, nej inte snö redan! Men så kallt som det varit på nätterna här på slutet så skulle det inte förvåna mig så jättemycket.

    Ja nog är det skönt att vara hemma, men det är tur att Alex är hemma den här veckan också men sen börjar verkligheten på riktigt.

    Tack, jag kommer helt säkert att behöva lite tips och råd, kunde aldrig tänka mig att det var så mycket nytt man skulle oroa sig över när man fick hem en liten bebis. Bara vi kommit in i lite rutiner så får du gärna komma på besök, än så länge känns det mest som att när ena amningsstunden tar slut så är det dags att börja på nästa.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Anonym8:12 fm

    Jag vill inte ha snö än! Men här nere i södern kanske det dröjer ett tag ännu. Kan ju alltid hoppas... Har förresten antagit din utmaning. LIte sent kanske men bättre sent än aldrig som sagt :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...