08 oktober, 2008

Mitt i veckan

I går ramlade Tova på dagis och fick en pinne i hakan!
Jag fick hämta och åka till doktorn för omplåstring, som tur var så tog det på hakbenet och såret var "fint" så det var bara att tejpa ihop det.
Jag passade på att få ett recept på en hostmedicin, jag har så vansinnigt svårt att andas och hostar hela tiden.
Jag tål ju inte hostmediciner men den här verkar funka hyfsat, jag mår iallafall inte illa eller får gallstensanfall av den.

Idag har jag varit till företagshälsovården på koll. Det gör vi vart annat år.
Det såg bra ut, alla mina prover så som kolestrol, blodvärde mm var alldeles fantastisk bra.
Inte illa :-)
Fick beröm för att jag gått ner i vikt också..

Nu ska jag nog kolla in årets bönder och sen ska jag självklart spana in veckans snygga som är Persbrandt.

1 kommentar:

  1. Grattis på födelsedagen. Såg FB att du fyller år !! Kram Lena

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...