05 september, 2008

Hemmaplan

Nu är jag hemma igen.
Jag kom hem igår kväll, helt slut :-)
Vi började i Oslo och åkte där med nattfärja till Fredrikshavn.
På färjan var det lite dramatik då någon blev sjuk så vi inväntade helikopter som skulle landa på båten och hämta...
Väl framme på måndag morgon åkte vi till Kolding och första mässdagen.
Tisdag var vi i Århus och onsdag i Ålborg..
Checka in, checka ut, packa upp, packa ner.
Vi åkte från Ålborg på morgonen igår och tog färjan till Göteborg (det blåste riktigt rejält, och gungade bra) och sen bilen hem från Göteborg och det är ju ytterligare 6 timmar drygt.

Kul men slitsamt :-)

Idag har jag jobbat som vanligt, jag var grymt trött i morse men det gick ändå rätt bra.
I och med att vi flyttat hela kontoret den här veckan så hade jag en del att packa upp och ställa i ordning.

Men nu är det helg och jag är ledig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...