14 september, 2008

Brrr

Gick upp 7,30 i morse och kikade på termometern.. -0,5 grader.
Så nu är hösten verkligen här och vintern i antågande.

Igår hade vi faktiskt en underbar höstdag men sol och blå himmel.
Det var så länge sen jag såg solen att jag trodde att den försvunnit!

Nu har familjens snuva även drabbat mig men det känns rätt ok än så länge så jag hoppas att det inte blir värre.
Veckan som kommer är fulltecknad och en massa saker måste göras.
Jag ska dessutom hålla de första utvecklingssamtalen och de kräver ju lite förberedelse.

Idag ska vi åka en vända till pappa och hans jaktlag, de delar idag och ungarna vill gärna se lite hur det går till.
Tova ska också på helgens andra barnkalas på eftermiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...