29 augusti, 2008

Gräsänka

Maken är på personalresa, eftersom vi jobbar på samma företag (inte samma avdelning dock) så ställer det ju till det lite för barnvakt är ju inte det enklaste att få tag i..
Men eftersom jag åker till Danmark på söndag och blir borta ända till torsdag så ville jag vara hemma med barnen istället.
Jag och barnen ska gå på invigningen av Sälens nya idrottshall.
Barn från skolan ska ha uppvisning så det blir nog skoj för barnen - och mig ;-)

Med hela min personalstyrka på resa så var det lugnt på jobbet.
Jag körde lite grejer till vårt nya kontor som vi flyttar in i nästa vecka.
Nu är iallafall alla mina saker där förutom ett skrivbord.

När jag kommer hem från Danmark så får jag börja med att ställa i ordning min arbetsplats.

I morgon ska jag och barnen en tur till farmor, jag ska försöka hjälpa henne ställa in en kanal på tv´n.
H kommer hem imorgon eftermiddag också.

Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...