08 februari, 2012

Hoppade vila

När jag gör min träningsplanering så tycker jag att det svåraste är att bestämma vilken dag som ska vara min vilodag. Den här veckan skulle det ha varit idag.
Men jag fick ett meddelande från Annki som undrade om jag hade lust att följa med till gymmet.
Vilket jag såklart hade! Dels älskar jag att träna men sen blev jag också väldigt glad för att hon frågade och för att det är så mycket roligare att träna tillsammans med någon.
Tack Annki! Jag uppskattar det och tyckte det var jättekul att köra ett pass med dig. Och du är väldigt duktig! Du får vara min gym-PT :-)

1 kommentar:

  1. Annki8:21 em

    Jättekul att du ville följa med! Lovar att det bara blir jobbigare i fortsättningen!! :). Vi blir varandras PT då! Hihi!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...