21 april, 2009

Gustavgalan 2009

Avslutningsfest på Lindvallen igår.
Kvällens artister Martin Stenmarck och Håkan Berg.
Martin är ju snygg ;-)


Trevlig kväll och mycket folk.
Snart har alla säsongare lämnat Sälen och det är bara vi gamla rävar kvar..
Idag har jag varit på bodypump med Anna och Lena igen, tredje passet nu och jag har ökat på vikterna lite.
Förväntar mig träningsvärk i morgon...
Det blev sent igår så nu väntar sängen.

Förresten, två nya böcker också:
Bokhyllan är full av böcker jag inte hunnit läsa, men jag sparar alla pocketböckerna till Bulgarienresan..

1 kommentar:

  1. Klart du får fortsätta läsa! Ja nog är det roligare att sälja kläder som är för stora än för små, de stora hoppas man ju att man aldrig ska behöva ha mer :-) Vad kul att du gått ner så mycket att du får köpa mindre storlek på kläderna!

    Vet du förresten om Sats kommer att ha öppet i sommar? Eller måste de flytta ur sina lokaler snart? Måste komma igång med träning igen känner jag.

    Kram

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...