13 november, 2008

Torsdag

Den här arbetsveckan har mest bestått av möten.
I morgon är det två stycken men sen så är det iallafall helg.
Det är inget fel i att gå på möten men hur det än är så blir annat liggande.
Men men, jag gillar ju verkligen mitt jobb och ska inte klaga.

Vi har kallt igen, jag lyssnar till ljudet av snökanonerna på jobbet.
På lördag öppnar Tandådalen för säsongen.
H har fixar skidor och pjäxor till barnen idag så kanske vi tar några svängar i helgen.
Måste kolla om jag kan ha mina täckbrallor eller om de är för stora nu...

Har läst en massa också och har ett par böcker att lägga in i bokbloggen men det får bli en annan dag, nu ska jag stoppa i en maskin med tvätt och sen ska jag mysa i soffan med familjen :-)

1 kommentar:

  1. Känns overkligt att skidbackarna öppnas hos er i helgen, här vräker regnet ner...
    Ska strax bege mig till bibblan, behöver nåt nytt att läsa och har fått många bra förslag från dig, tack!
    Har börjat blogga lite smått igen, välkommen att läsa om du vill.
    Kram!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...