03 november, 2008

Måndag

Veckorna rusar förbi, vi pratade på jobbet idag om att det snart är advent..
Fick en massa "måsten" ur världen igår iallafall.
Efter en skön promenad med familjen i solen så torkade jag alla köksluckor, städade skafferiet, dammsög och torkade golven i hela huset och gjorde den obligatoriska toalettstädningen.
Puhh...

Och idag är det måndag.
Måndagar för mig innebär möten och en massa saker att ta tag i.
En av de saker som jag älskar mest med mitt jobb är att det är så varierat.
Jag är så himla glad för att jag vågade söka jobbet och att jag fick chansen att visa vad jag går för!

I morgon är det första dagen av två på en retorikkurs som jag och några kollegor ska gå, det ska bli spännande!

Ja, det är väl snart fredag igen och då är det personalfest!
Det blir en bra vecka! ♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...