27 oktober, 2008

Utmanad

Utmaning - 7 sanningar om mig själv!

En Orsakulla i exil har utmanat mig...

Ska försöka komma på 7 sanningar om mig själv....

Reglerna är följande:
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem. (tänker nog inte utmana sju stycken däremot så jag kanske gör avkall från just denna paragraf...)
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

7 saker om mig själv var det....

1. Har nästan tagit Jägarexamen, har bara en skjutning kvar och det är väl en si så där 15 år sen jag skulle ha gjort klart detta...

2. Tävlade i jaktskytte under några år, var riktigt duktig och vann en massa jaktstigar, har en hel kartong med pokaler nånstans i förrådet. Gillar dock inte att skjuta på riktiga djur vilket är anledningen till att den där jägarexamen aldrig blir klar tror jag..

3. Gillar att köra bil fort *fy på mig* men håller för det mesta hastigheterna riktigt bra ;-)

4. Är barnsligt förtjust i havet. Drömmer om en sommarstuga på en klippa.

5. Gillar att stå i tvättstugan, hänga upp, vika ihop. Man tänker så bra då.

6. Älskar skvaller ;-)

7. Är den sämsta dammtorkaren som går i ett par skor men är annars extremt duktig på att plocka ihop så det är snyggt på ytan ;-)

Utmanar: Ango, Lena och alla andra som läser här *avslöja er nu!*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...