14 maj, 2006

Tårtkalas, cyklar och snuva



Igår fyllde H år.
Fullt upp med tårtgäster hela dagen.
Sist kom pappa och sambo som varit till Falun och hälsat på nyaste barnbarnet.
De åt middag och sen tårta här.

De hade med sig barnens födelsedagspresenter - varsin ny cykel.
Caspers är aningens för stor men det står väl inte på förren han kan cykla på den.
Tovas är en söt rosa (såklart :)) liten cykel med Princess tryck på ramen:)
Tova har ju precis lärt sig trampa på Caspers tramptraktor så hon fixar nästan att cykla med stödhjulen, krävs lite träning bara.

Ungarna fick även lite grejer från deras semesterresa i Thailand.
Tova fick en typisk thailänsk dress i gult, inget man har på dagis kanske men jättesöt.
Shorts och tröja fick hon också.
Casper fick dieselshorts med tillhörande tröja och en dieselklocka och en golfkeps såklart..

Idag var vi ute på förmiddagen. Soligt med blåsigt.
Jag har rensat och fixat i mina blomplanteringar.
H tvättade min bil :)
Efter lunch var det så kallt att vi gick in och såg på Madagaskar med barnen istället.

Barnen är bättre i snuva idag men jag har blivit smittad.
Det var ju bara en tidsfråga men jäääättetrist.

1 kommentar:

  1. Hej Milla!

    Jodå, det blev tävling! Jag kom 1:a i min klass med revolver! Hihi... Första tävlingen med den, så det känns fint!
    Hoppas du haft en fin helg också! Det var roligt att se dig, men det hade kunnat funnits tid för en fika:)

    Kramar

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...