07 maj, 2012

Ny vecka och mät/väg

Ny vecka och nya möjligheter!

Träningsplaneringen ser ut så här:
Måndag: T-Bar (TOKAs Bodypump)
Tisdag: T-Box (instrukörspass) + egen coreträning
Onsdag: Vila
Torsdag: T-Core + Latina/zumba (dubbelpass 90 min)
Fredag: Jogga
Lördag: Gym
Söndag: Jogga

Som alltid blir det säkert en och annan förändring men jag har inte tänkt att det ska bli mindre pass än så här i alla fall.

På två veckor har jag knappt sneglat åt vågen. Det blev ju en del utsvävningar på tjejhelgen. Men jag är ju av den åsikten att man måste kunna göra såna ibland. Träningsmässigt har dock veckorna varit bra.
Så +1 kg var väl inte oväntat men såklart blir man väl inte helt lycklig.
Desto bättre då när jag tog måttbandet och konstaterade att ytterligare 2 cm försvunnit från midjan och 1 cm på rumpan.
Så visst händer det saker ändå.

Tiden går fort och snart ska T.O.K.A öppna sitt nya gym & fitnesscenter på Experium!
Det ser jag verkligen fram emot!




Så där ja, kan jag nu bara få ett nytt inspirerande jobb också så vore allt toppen ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...