15 juni, 2006

Hemma igen :)

Så här vacker utsikt är det från Årekompaniet där vi varit och arbetat den här veckan!
Åre är en av mina absoluta favoritplatser, det är så otroligt vackert och mäktigt med Åreskutan!
Bilden är tagen med mobilkameran - därav den lite halvtaskiga kvalitén.

Veckan har varit bra. Otroligt varmt söndag, måndag, tisdag men sen slog det om och blev åskväder och då fick vi se den här regnbågen utanför lägenhetsfönstret.


Onsdag morgon var det +5 grader och blåst! Snacka om omslag i vädret.
Att utbilda har gått bra, jag kände mig lite ringrostig i att stå framför folk och prata men jag känner ju de flesta så det gick bra.
Det värsta var ju längtan efter barnen.... :(
Jag har aldrig varit borta från dem så länge tidigare.

Idag åkte vi hem tidigt och gjorde bara ett sista stopp på Åres chokladfabrik :)
Jag var hemma halv fyra och barnen som varit hos farmor i två dagar hade hunnit hem före mig.
H är på personalresa och åkte i morse så han kommer inte hem förren på lördag.

Eftermiddagen har jag myst med barnen även om Casper fick lov att testa så mammas regler fortfarande gäller.
Här hemma är det betydligt varmare än i Åre så det var shorts på direkt jag kom hem.

Imorgon får barnen vara på dagis eftersom jag jobbar men sen är de lediga till 14 augusti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...